Bůh mi řekl: "Ne"

29.05.2015 10:44

 

Prosila jsem Boha, aby mi odebral hrdost, a Bůh mi řekl: "Ne".
Řekl, že hrdost se neodebírá.
Té se vzdávají.

Prosila jsem Boha, aby uzdravil mou dceru, upoutanou na lůžku,
a Bůh mi řekl: "Ne.
Její duše je nedotčená, a tělo stejně umře.“

Prosila jsem Boha, aby mi dal trpělivost, a Bůh mi řekl: "Ne".
Řekl, že trpělivost je výsledkem zkoušek.
Ta se nedává, je třeba si ji zasloužit.

Prosila jsem Boha, aby mi daroval štěstí, a Bůh mi řekl: "Ne".
Řekl, že dává požehnání,
a budu-li šťastná, záleží jen na mně.

Prosila jsem Boha, aby mě ochránil od bolesti, a Bůh mi řekl: "Ne".
Řekl, že utrpení odlučuje člověka od světských starostí a přibližuje k Němu.

Prosila jsem Boha pro duchovní růst, ale Bůh mi řekl: "Ne".
Řekl, že duch má růst sám,
a On bude jeho jen prořezávat, aby přinášel ovoce.

Prosila jsem Boha, aby mě naučil milovat druhých tak, jak On miluje mě,
i Bůh řekl: "Konečně jsi pochopila, o co máš prosit."

Požádala jsem o sílu, i Bůh mi dal zkoušky,abych jsem se zocelila.

Požádala jsem o moudrost, i Bůh mi dal problémy,se kterými si lámu hlavu.

Požádala jsem o statečnost, i Bůh mi dal nebezpečí.

Požádala jsem o lásku, i Bůh mě poslal ty, kteří potřebuji mou pomoc.

Požádala jsem o požehnání, a Bůh mi dal příležitost.

Neobdržela jsem nic z toho,o co jsem žádala.
A přes to mám všechno, co jsem potřebovala.
Bůh vyslyšel mé modlitby.

Diskusní téma: Bůh mi řekl: "Ne"

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek